Myanmar Calendar

Thursday, November 3, 2011

I LOVE YOU






က်မလက္ကုိကုိင္ၿပီး က်မကို ၿပံဳးၾကည့္ကာ “ နင္တအား ေၾကာက္ေနလား။ ညီမေလး ” 

က်မ အမကုိသာ ၿပံဳးျပခဲ့တယ္။ တကယ္လဲ က်မ ေၾကာက္ေနတယ္။ ေၾကာက္ေနတာထက္ ရင္ခုန္ေနတယ္ ဆိုရင္ ပိုမွန္ပါလိမ့္မယ္။ က်မ သူ႔ကုိ ေတြ႕ခြင့္ရေတာ့မယ္။ 


က်မတို႔ေရာက္ေတာ့ သူက က်မတို႔ထပ္ အရင္ေရာက္ႏွင့္ေနၿပီ။ က်မ သူ႕ကိုျမင္လိုက္ေတာ့ ရင္ေတြ အရမ္း ကို ခုန္ေနခဲ့ပါတယ္။ က်မကုိ သူက ၿပံဳးျပလိုက္ေတာ့ ပိုဆိုးတာေပ့ါ။ က်မလက္ကိုဆြဲၿပီး မမ က သူ႔ဆီကို လွမ္းေနၿပီ။ သြားေနေပမယ့္ က်မ သူ႔မ်က္ႏွာကို မၾကည့္ရဲပါ။ က်မ အခုမွ ရည္းစားထားဖူးတဲ့ ေကာင္မေလး တစ္ေယာက္လိုဘဲ သူ႕န႕ဲေတြ႕ေတာ့ ရင္ေတြခုန္လိုက္တာ အ၇မ္းပါဘဲ။


က်မတို႕သူ႔နားေရာက္ေတာ့ မမနဲ႔သူ႕ သူငယ္ခ်င္းက ညီမေလးတို႔အရင္သြားႏွင့္ မမတို႔ ဟုိဘက္ဆိုင္ ခဏ၀င္လိုက္အံုးမယ္ဆိုၿပီး က်မနဲ႔ သူ႕ကုိ အရင္ သြားေစခဲ့တယ္။ က်မကုိ သူက ဘာလဲ ေၾကာက္ေနတာလား တဲ့။ က်မက စကားေတာင္ မေျပာႏိုင္ခင္ သူက အရင္ က်မ လက္ကိုကိုင္ၿပီး လူေၾကာက္ေနတဲ့ ကေလးေလး တေယာက္ကုိ ဂရုတစိုက္နဲ႔ ေခၚသြားတဲ့ပုံနဲ႔ ဆြဲေခၚသြားခဲ့တယ္။


ဆိုင္ထဲလည္းေရာက္ေရာ က်မကို သူက ဗိုက္ဆာေနလား ကေလးေလးတဲ့။ စားစရာမွာလိုက္ပါတဲ့။ မမ တို႔လည္း လိုက္လာမွာဘဲ မေၾကာက္ပါနဲ႔။ ဖုန္းထဲမွာက်ေတာ့ စြာလိုက္တာ အခုေတာ့ ဘာလဲ ကို႔ကုိ ေၾကာက္ လို႔လားတဲ့။ ကိုက ဘာမွမလုပ္ဘူးတဲ့။


သူစကားစေျပာေတာ့မွဘဲ က်မ သူ႔ကုိ ရဲရဲၾကည့္ရဲေတာ့တယ္။ သူ႔ကုိ အစကေတာ့ က်မ အေပ်ာ္သေဘာနဲ႕ ရည္းစား ထားခဲ့ေပမယ့္ က်မကို ဂရုစိုက္တာေတြ၊ သူရဲ႕ နားလည္မႈေတြ၊ သူ႕အေပၚ အားကိုးမႈေတြက က်မ သူ႕ကို ခ်စ္မိခဲ့တယ္။


သူ႔အသက္က က်မ ထပ္ ႀကီးေတာ့ က်မကို ကေလးေလး တေယာက္လို သေဘာထားၿပီး ဂရုစိုက္တာဟာ မိသားစုထဲမွာ ဂရုစိုက္မခံရတဲ့ က်မအဖို႔ သူ႕ကို ေတာ္ေတာ္ေလး တြယ္တာခဲ့ပါတယ္။ က်မကို သူခ်စ္တာက သူမ်ား ရည္းစားေတြလို မဟုတ္ဘဲ က်မကို အႏိုင္က်င့္ခ်င္တဲ့စိတ္မဟုတ္ဘူး။ က်မကို နစ္နာေစလိုတဲ့ ဆႏၵ မရွိဘူး။ က်မအေပၚမွာ ေတာ္ေတာ္ေလးကို နားလည္ေပးခဲ့တာပါ။ က်မက ဆိုးသမွ်ကုိ သူက လက္ခံတယ္။ 


က်မ ကုိ႔ကို အရမ္းခ်စ္တယ္။ က်မ အေပၚနားလည္ေပးခဲ့အတြက္။ဒါေပမယ့္ သူ႕စိတ္ဆိုးတဲ့အခါလည္းရွိတယ္။ က်မ ေနမေကာင္းလို႔ ေဆးမေသာက္တဲ့အခါ က်မကို ဆူတယ္။ ၿပီးေတာ့ က်မကို ဖုန္းလဲ မဆက္ေတာ့ဘူး။ က်မ ဘာေျပာေျပာ ျပန္မေျပာေတာ့ဘူး။ အဲ့လိုအခ်ိန္ေတြဆို ကိုက က်မကို မင္းက ကေလးဆိုးေလးဘဲတဲ့။ 


က်မခ်စ္တဲ့ ကုိ႕ဆီမွာ သူမ်ားေတြမသိတဲ့ က်မအေပၚ ဂရုစုိက္မႈေတြ၊ နားလည္မႈေတြ ရွိတယ္။ အမ်ားအျမင္မွာ ေတာ့ ကိုက က်မကို အႏိုင္က်င့္တယ္ ထင္ေပမယ့္ က်မအႏိုင္က်င့္တာကို အၿမဲခံရသူက ကိုပါ။ ဒါကိုသူတို႕ေတြက မသိက်ဘူး။ က်မခ်စ္တဲ့ကို႕ဆီမွာ အမ်ားထပ္ မသာတဲ့ အခ်က္ေတြအမ်ားႀကီး ရွိပါတယ္။ ဒါေပမယ့ ္က်မ ကုိ႔ကို အရမ္းခ်စ္တယ္။

1 comment:

  1. ကေလးဆုိးေလးတစ္ေယာက္ရဲ့ အခ်စ္ေတြကုိ ခံစားသြားပါတယ္ေနာ္

    ခင္မင္စြာၿဖင့္
    April

    ReplyDelete