Myanmar Calendar

Wednesday, April 25, 2012

မရွိမွ မတမ္းတနဲ႕ ရွိတုန္းသာ ျပဳစုၾကပါ

လိႈင္းလံုးေလးေတြ တေျဖးေျဖးနဲ႕ က်မအနားကို ေျပးလႊားလာခဲ့တဲ့အခါ က်မ စိတ္ေတြၾကည္ႏူးခဲ့သလို တေရႊ႕ေရႊ႕နဲ႔  ျပန္လည္ ထြက္ခြာ သြား ေတာ့လည္း  က်မ စိတ္ေတြ ႏွေျမာသလိုလို ျဖစ္ခဲ့ပါတယ္။ ဒီလိုခံစားမႈမ်ိဳး က်မ ႀကံဳရမွာပါလားဆိုတဲ့ အေတြးမ်ိဳး  မရွိခဲ့ေပမယ့္ အခုေတာ့ က်မ ကိုယ္တိုင္၊ ကိုယ္က် ႀကံဳခဲ့ရၿပီေလ။

 

က်မမွာ ေဖေဖရယ္၊ ေမေမရယ္၊ ကိုကို (၂)ေယာက္ရွိတယ္။ က်မတို႕မိသားစုကေလးက အၿမဲ ေပ်ာ္ရႊင္ခဲ့ပါတယ္။

က်မတို႕ ငယ္ငယ္ကတည္းက အေပွ်ာ္ခရီးထြက္တိုင္း ေမေမက က်မတို႕ကို ကမ္းေျခသြားရေအာင္ဘဲ အၿမဲေျပာခဲ့တယ္။ အေမေျပာတုိင္းလည္း က်မတို႕ ကမ္းေျခကိုဘဲ ခရီးထြက္ခြာလာတတ္က်ပါတယ္။ ကမ္းေျခကို ေရာက္တိုင္း က်မ၊ ေဖေဖ၊ ကိုကို တို႕က  လိႈင္းေတြကို စီးၿပီး ေပ်ာ္ရႊင္ခဲ့ေပမယ့္ က်မ ေမေမကေတာ့ ကမ္းေျခမွာ ေျခစံုရပ္ၿပီး လိႈင္းကေတြ သူ႕ဆီကို ၀င္လာ လိုက္၊ ျပန္ထြက္သြားလိုက္ ျဖစ္ေနတာကုိ သေဘာတက်နဲ႕ ၿပံဳးၿပီး ၾကည့္တတ္ခဲ့တယ္။ ဒါေပမယ့္ အေမရဲ႕ မ်က္၀န္းမွာ လိႈင္း  ေတြျပန္ထြက္သြားတုိင္း ၀မ္းနည္းတတ္တဲ့ ခံစားခ်က္ကုိ မသိခဲ့ဘူး။


ေမေမကုိ က်မက  “ ေမေမက ဘာလို႕ လိႈင္းမစီးတာလဲ၊ ေရေၾကာက္လို႔လား ” လို႕ ေမးတိုင္း ေမေမက က်မ ေခါင္းေလးကို ဖြဖြေလးကိုင္ၿပီး ေမေမ ငယ္ငယ္ကေတာ့ လိႈင္းေတြကို ႏွစ္သက္တယ္။ လိႈင္းစီးရတာကိုလည္း ႀကိဳက္တယ္။ ဒါေပမယ့္ ေမေမ အခုအသက္အရြယ္မွာေတာ့ လိႈင္းကေလးေတြ ေျပး၀င္လာတဲ့ ကမ္းေျခႀကီးကိုဘဲ သေဘာက်တယ္။ ေမေမက ကမ္းေျခ ႀကီးလိုဘဲ ျဖစ္ခ်င္ေတာ့တယ္တဲ့။


ဒီလိုနဲ႕ က်မတို႕ေမာင္နမေတြ ႀကီးလာခ်ိန္မွာေတာ့ ကိုကို (၂)ေယာက္က အိမ္ေထာင္ကိုယ္စီ ျဖစ္သြားခဲ့တယ္။ အိမ္မွာ ေဖေဖရယ္၊ ေမေမရယ္၊ က်မရယ္ဘဲ က်န္ခဲ့တာေပ့ါ။ ကုိကုိတို႕မိသားစုေတြ အိမ္ကုိလာတိုင္း ေမေမက ၿပံဳးေပွ်ာ္ တတ္သလို၊ မေမာႏုိင္ဘဲ စားစရာေတြကို တစ္မ်ိဳးၿပီး တစ္မ်ိဳး ခ်က္ေကၽြးတတ္တယ္။ ဒါေပမယ့္ ကိုကိုတို႕   ျပန္သြား တုိင္း ေမေမ မ်က္၀န္းေတြက ညိွဳးငယ္ေနတာကို သတိထားမိတယ္။ ပိတ္ရက္ေတြမွာဆိုလည္း ကိုကိုတို႕ဆီ ဖုန္းဆက္ၿပီး  သားတို႕ လာမွာလား၊ ေမေမ ဘာခ်က္ထားေပးရမလဲဆိုတဲ့ ေမးသံေတြကို က်မ ၾကားခဲ့ရတယ္။


တစ္ေန႕မွာေတာ့ က်မတို႕ သံုးေယာက္ဘဲရွိတဲ့အိမ္မွာ ေဖေဖက ထပ္ထြက္ခြာသြားျပန္ပါတယ္။ ေလာကႀကီးကို ခြဲခြာ သြား တယ္။ က်မကလည္း အလုပ္၀င္ခ်ိန္မွာေတာ့ အိမ္မွာ ေမေမ တေယာက္ထဲ။ က်မ အလုပ္ျပန္လာခ်ိန္တိုင္း ေမေမက သမီး အလုပ္မွာ အဆင္ေျပရဲ႕လား။ အလုပ္အေျခအေနက ဘယ္လိုျဖစ္သလဲ။ ဘာလဲဆိုတဲ့ ေမေမရဲ႕ ေမးသံေလးေတြကို ၾကားခဲ့ ရတယ္။


အဲ့ဒီတုန္းကေတာ့ ေမေမ တေယာက္ထဲ အိမ္မွာရွိေနခ်ိန္မွာ စကားေျပာေဖာ္ လိုအပ္ေနသလား။ သား/သမီးေတြ အလုပ္မွာ ေျပလည္ဖို႕ကို ေမေမ စိတ္ပူေနသလား။ သား/သမီးေတြနဲ႕ ေမေမက အၿမဲ အတူရွိခ်င္ခဲ့တဲ့ စိတ္ေတြ။ သား/သမီး အလုပ္ျပန္ခ်ိန္ကိုဘဲ နာရီတၾကည့္ၾကည့္နဲ႔ ေမွ်ာ္တတ္တဲ့ ေမေမရဲ႕ အျပဳအမႈေတြ။ သား/သမီးေတြ ျပန္လာရင္လဲ သူနဲ႕ တူတူ အဆုိး၊ အေကာင္းကို မွ်ေ၀ ခံစား၊ နားေထာင္ေပးခ်င္ေစတဲ့ ေမေမရဲ႕ ဆႏၵေတြ၊ သား/သမီး မ်က္ႏွာညိွဳးရင္ ကုိယ့္သား/ သမီး ထပ္ ပိုပူေလာင္ရတဲ့ ေမေမ အေတြးေတြ အစရွိတဲ့ ေမေမရဲ႕ အေတြးေပါင္းမ်ားစြာကို တခ်က္ေလးေတာင္ မေတြးမိခဲ့ဖူးဘူး။


ကုိယ့္အလည့္မွာသာ ေမေမက ကမ္းေျချဖစ္ခ်င္ခဲ့တဲ့ စိတ္ေတြကို သိခဲ့တယ္။ ဒါေပမယ့္ ေမေမက မရွိေတာ့ဘူး။


“ မရွိမွ မတမ္းတနဲ႕ ရွိတုန္းသာ ျပဳစုၾကပါဆိုတဲ့ ” စကားေလးကိုဘဲ သတိရရံုရွိပါေတာ့တယ္....... ေမေမ။












No comments:

Post a Comment