Myanmar Calendar

Thursday, January 17, 2013

က်မနဲ႕ေမာင္


ႏႈတ္ကဖြင့္ေျပာမွ အခ်စ္လို႕ထင္တဲ့ေမာင္နဲ႔
ရင္ထဲမွာ တိတ္တိတ္ေလး တမ္းတေနတာကို အခ်စ္လို႔ထင္တဲ့ က်မတို႔
ေတြ႕ဆံုခဲ့တယ္........

ေမာင္က
ခ်စ္တယ္ဆိုတဲ့ စကားကို ႏႈတ္က ၾကားရမွ ေက်နပ္တတ္သူ
က်မက
သူ႕ရင္ထဲမွာ ကိုယ္ရွိေနတယ္ဆုိတဲ့ အေတြးနဲ႔တင္ ေက်နပ္တတ္သူ


ေမာင္က
သူငယ္ခ်င္းမ်ားရင္ မေနတတ္သူ
က်မက
သူငယ္ခ်င္းေတြကို တြယ္တာတတ္သူ

ေမာင္က
ေကာ္ဖီခါးခါးကိုမွ ႏွစ္သက္တယ္ဆိုတဲ့သူ
က်မက
ေကာ္ဖီခါးခါးကို နည္းနည္းေလးမွေတာင္ မႏွစ္သက္တဲ့သူ

ေမာင္က
စံပယ္ကိုမွ ျမတ္ႏိုးတတ္သူ
က်မက
ႏွင္းဆီကိုမွ တန္ဖိုးထားတတ္သူ

ဒီလိုနဲ႔ဘဲ
ေမာင္နဲ႕က်မ
အေတြးခ်င္း
အယူအဆခ်င္း
အၾကိဳက္ခ်င္းမတူညီက်ဘူး

ထပ္တူက်ဖို႔လဲ ေတြးမၾကည့္မိခဲ့ဘူး

ထူးဆန္းတာတစ္ခုကေတာ့
မတူညီတာမ်ားလွတဲ့ က်မတို႔ ႏွစ္ေယာက္ၾကားမွာ
တူညီတာတစ္ခုေတာ့ရွိတယ္....

ဒါကေတာ့.
ေမာင္က က်မကို သိပ္ခ်စ္သလို.....
က်မကလည္း ေမာင့္ကို သိပ္ခ်စ္တယ္ ဆိုတာပါဘဲ.......

No comments:

Post a Comment